lördag 23 november 2013

Förändringar i portföljen

Jag har sålt två av innehaven, Nolato och Ratos. Jag tänker även göra mig av med NCC. Jag gör detta bland annat pga. att när jag flyttade över innehaven till ISK:t så fick jag nya poster till en högre kurs som jag inte var helt bekväm med. Jag hade fått för mig att det endast skulle redovisas som en försäljning och återköp och att man skulle skatta på det, inte att man inte skulle få behålla sina gamla poster.

Jag passade även på att ta in Philip Morris i portföljen den 21/11 i samband med dippen. Jag köpte 35 poster till kursen 85.95.

Portföljen har numera detta utseende:

Handelsbanken B: 10.76 %
Industrivärden C: 14.85 %
Teliasonera: 11.11 %
Castellum: 6.02 %
Philip Morris: 13.65 %
Investor A: 11.05 %
NCC A: 5.31 %


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar